2016-09-09

Premjeras Algirdas Butkevičius sugalvojo dar vieną būdą prisivogti


Visuomenei sukoncentravus dėmesį į viešuosius pirkimus, kur sėkmingai darbavosi ir premjero žento UAB, dabar jis sugalvojo naują vagystės būdą – loteriją. Premjero nuomone, loterija pažabos šešėlinę ekonomiką. Pagal Butkevičiaus planą Lietuvos gyventojai registruos čekius už įgytas prekes, o metų gale vyks loterija. Loterijai numatoma iš Valstybės biudžeto skirti kelis milijonus eurų.

Vagys labai imlūs. Lietuviški vagys – ne išimtis. Jie sumojo, kad iš tokios loterijos galima labai puikiai pasipelnyti, prisidengiant kova su „šešėline ekonomika“. Tikri Ostapai Benderiai!

Lenkijos Finansų viceministrė panašioje loterijoje, kaip pranešė LNK, išlošė automobilį, kiek pinigų ir automobilių išlošė kiti Lenkų valdžios vyriausybės darbuotojai – nėra žinių, bet nėra jokių abejonių, kad niekas iš pašalinių nieko negavo.
Aš labai gerai atsimenu Raudonojo Kryžiaus loteriją, kuri buvo organizuota tuoj po Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo. Tada paaiškėjo, kad visi bilietėliai (pagaminti Šveicarijoje ir padengti apsaugine folija), apšvietus prožektoriumi persišviečia ir visus laimėjimus galima perskaityti.

Tada loterija buvo sustabdyta, paaiškėjus, kad visus prizus laimėjo jos organizatoriai ir jų giminės. Mano kaimynas, šios loterijos pagrindinis organizatorius, man ir pats gyrėsi sėkme šioje loterijoje. Klausė, kodėl aš nenoriu pirkti šių bilietėlių. Aš jam aiškinau, kad vaikystėje man tėvai skaitė pasaką apie Buratiną, durnių lauką, medį, ant kurio vietoj lapų auga pinigai. Vėliau 6 Hyundai automobiliai ir kiti dar neišvogtivertingi daigtai buvo parduoti aukcione.

Aš taip ir matau Butkevičiaus žentą sėdintį prie kompiuterio ir laimintį visai giminei automobilius.






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą